Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nynke & Steven Versluis-Rodenhuis - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nynke & Steven Versluis-Rodenhuis - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Nynke en Steven

Blijf op de hoogte en volg Nynke & Steven

30 Augustus 2011 | Singapore, Singapore

Hallo Allemaal!

Na een lange vlucht met lekker eten kwamen we aan in Singapore. Ik (Nynke) wilde aan het raam zitten, en dat werkte een beetje claustrofobisch, omdat de mevrouw nast Steven lekker lag te slapen.
Op het vliegveld namen we de metro naar ons hostel. Na even gerust te hebben, zijn we een stukje door de wijk gelopen waar ons hostel zich bevind. We zitten in een Islamitische wijk, dicht bij de moskee. Deze moskee kun je vanuit het hostel zien en horen, wanneer ze gaan bidden. Na de wandeling, hebben we lekker gegeten bij een Marokkaans restaurant in de straat. Marokkanen en andere moslims wonen natuurlijk in deze wijk (-; Daarna zijn we vroeg gaan slapen, want we waren erg moe.

Gister zijn we naar de moskee gegaan, want we konden natuurlijk niet terugkomen zonder in die moskee geweest te zijn! De moskee ziet er van buiten mooier uit dan vanbinnen, maar toch vond ik het bijzonder om daar binnen geweest te zijn.
In Singapore heb je drie centra: china town, little india en het zakelijke centrum.
Het is heel apart want in alle drie de centra heerst een compleet andere sfeer.
Little India hebben we als eerste bezocht. De Hindoeistische tempel daar is heel veelkleurig en mooi. Daarna een Indische lunch gehad. We kregen bij de lunch meer dan bij het avondeten de avond ervoor en dat voor minder geld!! De mensen in Singapore zijn tot nu toe heel vriendelijk en behulpzaam.

• 04 September 2011 - 09:22

Mam:

hoi lieverds,
    denk er nu pas aan om op jullie site te kijken, maar leuk om alles weer hier thuis te volgen, wat ik zeker ga doen.
    liefs mam